Designed by Veethemes.com

"I set fire to the rain.."

Wróciłam, choć gdybym mogła to zostałabym w Londynie jeszcze na długo... Nie muszę Wam chyba udowadniać, że jest to przepiękne miejsce, a londyńska "moda uliczna" jest niezwykle inspirująca :)
Przywiozłam ze sobą masę wrażeń i torbę z pękającym zamkiem wypchaną nowościami. Już nie długo będziecie mogli to wszystko zobaczyć w zestawach.

PS. Chciałabym Was również powiadomić o akcji, w której biorę udział. Szczegóły możecie znaleźć TUTAJ




[kimono, koszulka, wisior, torebka -Primark, spodenki - Jane Norman, buty - Bata, zegarek - New Look, bransoletki - DIY]


♥♥♥
Gneshka

8 komentarzy:

  1. Cudownie wyglądasz:)

    www.muaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz zjawiskowo! Torebka jest piękna :)
    Zazdroszczę zakupów i spacerów po Londyńskich uliczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy8/30/2011

    świetnie wyglądasz! sama nie wiem, co mi się najbardziej podoba- plus za całość!

    OdpowiedzUsuń
  4. Całość jest wspaniała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy blog i stylizacje. Ja również jestem z Częstochowy ;)

    http://apparel-hunter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie. wszystko mi się podoba a szczególnie spodenki:)Pozdrawiam i zachęcam do obserwowania

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy9/01/2011

    ja zdjęłabym torebkę. Wdł. mnie kwiecisty wzór na torebce i na kimonie trochę się ze sobą gryzą. ale po za tym strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Torba i spodenki są świetne;)

    OdpowiedzUsuń