Designed by Veethemes.com

Dancing Shoes

Niestety, na dworze robi się coraz zimnej co skutecznie komplikuje robienie zdjęć całego zestawu. Jestem totalnym zmarzluchem, ale dla dobra sprawy postanowiłam się poświęcić! :) Zdjęcia trwały dosłownie kilka minut, co mimo wszytko zainteresowało przechodniów, którzy podziwiali mnie za "latanie pół nagą" przy 10 stopniach. Zaczynam poważnie myśleć nad tymczasowym wnętrzem, które nadawało by się do "blogowych sesji". Jeśli znacie jakieś miłe miejsce w Częstochowie to byłabym wdzięczna za podpowiedź :)

PS. Ostatnio na blogu wybiła magiczna liczba 100 obserwatorów! Dziękuję Wam wszystkim za odwiedziny i  komentarze pod postami! :*


[ph. Szymon Kaczmarek | sweter - Primark / spodenki, czapka - na name / buty - Stradivarius / pasek - Bershka]

♥♥♥
Gneshka

14 komentarzy:

  1. świetny zestaw! czapka chyba mi się najbardziej podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawie, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna czapka ;) zapewne ciepła

    OdpowiedzUsuń
  4. Na dole powinno Ci być zimno, ale pewnie na głowę nie narzekałaś ;) Świetna czapa, sama sobie taką sprawiłam niedawno i nie mogę się doczekać na jej debiut :P Poza tym, całość rewelacyjna!!! ;)

    Pozdrawiam,

    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  5. boskie buty i ślicznie Ci w futrzanej czapce! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Hey! Fajny set, przekonalas mnie na dobre, ze musze kupic sobie taka czape :D

    Co do pomieszczen sesyjnych, znam ten bol...dlatego u mnie foty na blogu jakie sa takie sa ...
    znam za to kupe fajnych miejsc w Opolu, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zestawy! będę tutaj częstym gościem. Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zestaw! Ostatnie zdjęcie jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacja, bardzo podoba mi się Twój blog!!!! Obserwuję i zapraszam do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. oo byłam w tym samym miejscu w zeszłą sobotę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna ta czapka! Jako fanka panterki- uwielbiam Twój pasek!

    OdpowiedzUsuń
  12. szorty są po prostu świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie Ci w tej czapie :)

    OdpowiedzUsuń