Designed by Veethemes.com

FashionPhilosophy Fashion Week Poland (part II) #look


Strój to chyba jedna z najważniejszych części samego uczestnictwa w Fashion Week'u. Sam widok tylu tak dobrze ubranych ludzi w jednym miejscu mnie totalnie onieśmielał. Postanowiłam połączyć jeden z najgorętszych hitów tego sezonu czyli kobiecy garnitur oraz to co lubię najbardziej i jest moim znakiem rozpoznawczym: muszka i kapelusz. Mam nadzieję, że całość przypadnie Wam do gustu :)



[koszula - Reporter / marynarka, spodnie - Reserved / kapelusz - H&M / muszka, buty - nn]

♥♥♥
Gneshka

8 komentarzy:

  1. marynarka jest cudowna bardzo podoba mi się Twoja stylizacja wszystko fajnie razem zestawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześlicznie! Marynarka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się twój look z tego zestawu , jest niesamowity !

    wpadnij do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz w tym kapeluszu:)
    Niby męskie wydanie a bardzo kobieco i uroczo:)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas na relacje z FW:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy4/30/2013

    Zazdroszczę ! *.*
    Wyglądałaś ślicznie < 3
    Masz bardzo ładne włosy ahhh ♥
    Zapraszamy ; http://bestfriendsforeveryou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. super! podoba mi się;)

    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty są przepiękne! Chcę je! Całość strasznie mi się podoba.
    Ruda Frela

    OdpowiedzUsuń