Designed by Veethemes.com

School-girl


Chciałabym Wam przedstawić jedną z najlepszych zdobyczy w ostatnim czasie. Otóż, pamiętam jeszcze kiedy to chodząc do szkoły i nosząc na plecach tornister wyczekiwałam momentu, kiedy to będę mogła zamienić swój znienawidzony, brzydki i 'niemodny' plecak na piękną torbę. Ze względu na to, że nigdy nie należałam do osób o dużej posturze, miałam uczucie jakbym nosiła ze sobą worek ziemniaków. Nie straszne były mi słowa mamy  
'a chcesz mieć krzywe plecy?'. Idąc do liceum mocno postawiłam warunki i oto maszerowałam do szkoły nie z ogromnym kamieniem na plecach, ale z torebką. Nie ważne czy domykał się zamek nie mieszczący pół mojego pokoju. Nie spodziewałam się, że kiedyś powiem 'chcę znów plecak!'. Długo szukałam mojego ideału. Chciałam, aby koniecznie był z naturalnej skóry. Znalazłam go na aukcji, gdzie zamiast 400 zł zapłaciłam niecałe 100! Mogę teraz stwierdzić, że aby coś docenić trzeba spróbować wszystkiego. A moje ramię może mi mocno dziękować.

Zdjęcia: Moda i takie tam


Instagram

sweter GINA TRICOT (SH) | spodenki MOHITO | buty BERSHKA | plecak ALLEGRO | kapelusz H&M | zegarek old



PRZYPOMINAM O KONKURSIE
http://gneshka.blogspot.com/2013/11/konkurs-wielkie-losowanie-6-zwyciezcow.html



♥♥♥
Gneshka

18 komentarzy:

  1. ja przez wiele lat byłam skłócona z plecakami, chyba uraz z lat gimnazjalnych, teraz wciąż szukam ideału ;d boskie szorty i botki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz świetnie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nadal nie jestem przekonana do plecaczkow, ale u kogos szczerze podziwiam. Szczegolnie jak ktos potrafi idealnie dobrac go do stylizacji (lub odwrotnie) ;) Tak jak Ty dzis. Pieknie wygladasz, a nogi masz stworzone do szortow!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne spodenki i kolor pomadki :)
    bardzo fajny blog i fajny post
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Plecak masz genialny! Ja na szczęście mam w szkole szafki, ale czasem też lubię zamienić torbę na plecak ;)
    F.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja i przede wszystkim ładny kapelusz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten plecak masz ekstra:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne spodenki, kolor świetnie współgra z resztą zestawu. Co prawda nie przepadam za tak szerokimi, ale teraz taka moda i akceptuję to. Powiem więcej, u Ciebie wyglądają bardzo fajnie :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  10. great blog! lovely style!
    Following u hun<3

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam połączenia typu : krótkie spodenki i rajstopy lub legginsy :))
    Pozdrawiam

    http://frieses.blogspot.com/ Zapraszam OBSERWACJA ZA OBSERWAJCĘ :DD

    OdpowiedzUsuń
  12. też jakoś specjalnie nie lubiłam plecaków. coś na pewno w tym jest, że trzeba spróbować wszystkiego by coś docenić nie tylko dotyczy rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń