Designed by Veethemes.com

Sporty Girl


Podobno nastąpiła we mnie zmiana. Zwykle moim ulubionym zestawieniem była elegancka koszula i spodnie, a od jakiegoś czasu częściej można mnie zobaczyć w o wiele luźniejszym wydaniu. Muszę przyznać, że trend 'dziewczyny z boiska' bardzo przypadł mi do gustu i zaczynam mieć coraz więcej sportowych ubrań. Marzą mi się adidasy w jakimś soczystym kolorze, ale na razie nie znalazłam idealnej pary. Za to w mojej szafie pojawiła się rzecz, która swoją uniwersalnością bije wszystkie inne na głowę. Sukienka, ale nie byle jaka! Połączenie sportowego look'u i elegancji w jednym. W dzisiejszym poście wydanie typowo kobiece, czyli buty na wysokim obcasie, ale jestem pewna, że gdy już znajdę tę wymarzoną parę 'biegaczy' to sprawdzi się równie dobrze! A Wy co myślicie o sportowej mani? Możecie mi polecić jakieś fajne szybkobiegi? :)


Zdjęcia: Moda i takie tam



sukienka (klik) | buty Oasap | okulary nn

♥♥♥
Gneshka

26 komentarzy:

  1. Woow. Ta wersja jest genialna. Sukienka "robi" tu wszystko. A pomysl na szpilki byl najlepszy z mozliwych :) idealnie Kochana!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sukienka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. szpilki genialne !!! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Wow! Wow! Jestem w ogromnym szoku! Świetnie! Masz talent, gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podoba ta stylizacja :* Chętnie bym sobie kupiła takie buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sukienka jest bardzo fajna! i ciekawie wygląda z eleganckimi butami :)
    pasuje Ci ten look "dziewczyny z boiska" ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nice dress! you look great!

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam buty na grubszym obcasie, świetnie komponują się z sukienką ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam Twojego bloga! świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana, miło słyszeć takie słowa! :)

      Usuń
  10. ciekawe połączenie proponujesz, tutaj tak sportowo a tutaj kwiaty, bardzo mi się podoba :) oryginalne :) życzę spokojnych i inspirujących świąt! trzymaj się ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  11. mega mi się podoba to połączenie !
    niby ciemna sukienka ale przez kwiaty i te buty wygląda lekko i wiosennie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię, lubię to bardzo, bo stylizacja jest minmalistyczna w swojej formie, a nadruk robi swoje :D

    OdpowiedzUsuń
  13. sukienka genialna ! powaliłaś mnie tą stylizacja, świetnie wyglądas z;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię a nawet uwielbiam! Świetny ten set, chcę sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawa ta sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. o kurczę, ale świetne są te buty! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy4/22/2014

    Świetny strój! :)
    Mam pytanie dotyczące strony sheinside.com . Czy kupując tam ubrania nie płacimy za przesyłkę? Z góry dziękuję za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przesyłka jest darmowa, ale wtedy czas oczekiwania jest dłuższy. Tutaj więcej info: http://www.sheinside.com/Shipping-Info-a-280.html

      Usuń