Designed by Veethemes.com

IV bloggers meeting (part II)


Spotkanie blogerek to oczywiście ogromna szansa zaprezentowania swojego stroju. Myślę, że nie tylko ja, kilka dni przed wyczekiwanym spotkaniem, przeżywałam kompletny szok patrząc do szafy i pytając 'ale w co ja się ubiorę...?!'. Moje strategie zmieniały się z dnia na dzień. W końcu udało mi się znaleźć coś w czym czułam się swobodnie i w pełni odzwierciedlało mój styl. Przełomowym momentem okazało się jednak sprawdzenie prognozy pogody na 'ten' dzień. Pochmurno..zimno..wietrznie..a co tam! Odmarzną mi nogi? Trudno. Skoro udało mi się przetrwać sesje przy minusowych temperaturach, mając na sobie cieniutki materiał, to przecież droga do i z miejsca spotkania nie może mnie złamać. Cała historia mogłaby się kończyć happy endem gdyby nie to, że jak zawsze biegłam spóźniona na autobus. Mam nadzieję, że wiatr nie odsłonił jednak za dużo!




(fot. Katarzyna Ledwoń katarzynaledwon.pl / kasialedwon.blogspot.com / bluzka, kapelusz - H&M / spódniczka ,torebka NY / buty - Stradivarius / pasek - Bershka)

♥♥♥
Gneshka

9 komentarzy:

  1. Wyglądałaś rewelacyjnie! Na bluzkę nie mogę się napatrzeć. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zakochana w tej spódniczce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pasują Ci takie połączenia, a najbardziej spodobała mi się bluzka! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. niesamowity zestaw :)
    fajna spódniczka
    wpadnij:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja postawiłam na wygodę i ciepło, zważywszy na fakt, że szłam wtedy 2 km na przystanek na nogach:/ :p
    Ale Ty wyglądałaś ślicznie!:) Poluję na taki kapelusz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. I bardzo dobrze, że nie zmieniłaś planów, bo wyglądałaś przepięknie ;) Dokładnie z takim stylem zawsze mi się kojarzysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia i stylizacja!
    Uśmiech i przez życie z takim stylem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. genialna torebka. uwielbiam rzeczy w takim stylu :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne połączyła te bluzkę ze spódnicą w kolorze bordo , tez zastanawiałam się nad takim rozwiązaniem .
    wpadnij do mnie : www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń