Designed by Veethemes.com

Biała koronka.

Witajcie!! :))

Jest to mój pierwszy blog oraz pierwszy post na tym blogu, więc proszę Was o wyrozumiałość ;)
Podobno pierwsze kroki są najtrudniejsze stąd proszę Was o pomoc. 
Wchodźcie, komentujcie.
Postaram się wstawiać nowe posty jak najczęściej.

--------------------------------------

Już jakiś czas temu zaczął się wielki szał na koronki. Koronkowe bluzki, spodenki czy sukienki to MUST HAVE każdej bloggerki. W dzisiejszym poście prezentuję Wam moja koronkową bluzkę, którą gdy tylko zobaczyłam wiedziałam, że będzie moja ;))
Spodenki pochodzą z Topshop, tak naprawdę jak to spódniczka jednak wydawało mi się, że będzie zbyt krótka i w codziennym życiu przy wykonywaniu różnych czynności może odsłaniać zbyt dużo ;)









bluzka - okoliczny sklep
spodenki - Topshop
buty - Quazi
okulary - Reserved

     ♥ 
Gneshka

2 komentarze:

  1. zdjecia fajne, stylizacja fajna tylko powiedz mi to jest spódnica czy spodenki bo w opisie rzeczy masz zaznaczone że są to spodenki a mi wygląda to na spódniczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe. Pierwotnie jest to spódniczka jednak chciałam uzyskać efekt spodenek po przez zszycie dolnej części. Jenak moje starania wyszły na marne, krawcowa to chyba ze mnie marna ;)

    OdpowiedzUsuń