Designed by Veethemes.com

Konkurs Reserved

Witajcie ;)

W tym poście chciałabym się Wam troszkę pochwalić ;)
Ostatnio fan page Reserved ogłosił konkurs na stylizację festiwalową. Zasadą wzięcia udziału w konkursie było znalezienie się w naszej stylizacji choć jednaj rzeczy z Reserved. Nagrodą w konkursie były podwójne bilety VIP na Roxy Festival, który odbędzie się już w ten piątek oraz bony do wykorzystania w Reserved.
Spróbowałam swoich sił skrycie marząc o zgarnięciu którejś z tych nagród ;)
Ostatecznie udało mi się zdobyć tzw. wyróżnienie (miejsce 4-10). Jestem z tego ogromnie szczęśliwa, ponieważ jest mój pierwszy taki konkurs. Dziś kurierem dostałam podwójną wejściówkę na Roxy Festival!

A oto moja praca konkursowa:







koszula- sh
spodenki - sh
buty- Quazi
okulary - Reserved

PS. Zapraszam Was do komentowania. Jeśli podoba Ci się mój blog, dodaj go do obserwowanych :)


Gneshka

2 komentarze: