Designed by Veethemes.com

Tomato soup

Wiem, wiem już kolejna stylizacja z szortami, jednak ostatnio ta część garderoby wydaję mi się niezwykle wygodna a za razem pasuje do wielu zestawień.
Pomidorowa koszula, którą mam na sobie, jest jedna z moich ulubionych w sezonie "neonu". Uwielbiam jej kolor i oversizowy ( tak to się w ogóle pisze?! ;D) krój. Do tego wszędobylska torba, ale mimo to bardzo ja lubię ;)

Miłego dnia! ;**

PS. Dokładnie do 26 sierpnia możecie głosować na moją stylizacje w konkursie. Tu zamieszczam link do posta, w którym o tym mówiłam : http://gneshka.blogspot.com/2011/07/konkurs-gwarekpl.html#links




 [bluzka- Atmosphere/ szorty- Phink (sh)/ torba-Atmosphere/ okulary- H&M/ buty- CCC/ bransoletka-Terranova]


♥♥♥
Gneshka

5 komentarzy:

  1. Anonimowy7/20/2011

    Śliczna bluzeczka ;*

    http://respectmystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. okularki cudne!
    Pozdrawiam www.styleendzi.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za odwiedziny:* Świetny secik,bluzeczka i okularki cudne!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie! Bluzka świetna!!!
    Obserwuje i czekam na kolejne wpisy ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.dutyofstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia i outfit!

    <3
    www.kasiabelhadri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń