Designed by Veethemes.com

Ray of sunshine

Styl "Hippie" - długo nie mogłam się do niego przekonać. Tego lata naprawdę zawojował modą. Kojarzy mi się on z zachodzącym słońcem i kwiatami we włosach...
W dzisiejszym secie łącze proste szorty z kwiecistym topem, który jest sukienką znalezioną w szafie mamy ;) Niedługo na pewno pokaże Wam ją w całej okazałości, bo jest ostatnio moją ulubienicą :)
W tym poście chciałam zamieścić również link do głosowania na mnie i moją stylizację w konkursie. Niestety jeszcze nie ukazała ona się na stronie konkursowej, dlatego jak tylko się to stanie zamieszczę link na moim blogu i trochę Wam przybliżę o co w chodzi w tym konkursie :))
A teraz życzę Wam miłego dnia! :**







(top-szafa mamy ;)), spodenki - ?,buty-Atmosphere, sweter- Reserved, wisior - Opia, bransoletka, opaska, okulary- H&M)


♥♥♥
Gneshka

5 komentarzy:

  1. Anonimowy7/18/2011

    Ślicznie ;*
    Cudowne spodenki!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna stylizacja:)
    zapraszam na blog: http://www.fourfunnysisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna stylizacja! Masz przesliczna buzie! Dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie!
    http://martasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz naprawdę bardzo fajnie, ale nie wiem, czy spodenki nie są ciut za duże :). W każdym razie - masz cudowne okulary :>!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj.Dziekuje w imieniu dziewczyn za zaproszenie.
    Jestem zachwycona twojà urodà i twoim naturalnym stylem. Jestem pewna, ze za kilka miesiecy twoj blog bedzie oblezony.Patrzy sie na ciebie z przyjemnoscia.

    OdpowiedzUsuń